Første måned

Velkommen til Aspie-Forum.dk
Forum for Aspier/Aspergere, Autister, pårørende, Venner og Fagfolk
Forumregler
Kun tilmeldte bruger kan skrive / besvar indlæg på Aspie-Forum.dk
læs de Generalle Forum regler her
Besvar
Brugeravatar
Jesper
Grundlægger/Ejer
Grundlægger/Ejer
Jeg er: Aspie
Navn: Jesper
Lokation: Kgs. Lygnby
Arbejde: Rengøring
Udannelse: Fotograf
Interesser: Fotografi og computer
Fri Tekst: Sen diagnosticeret som 47 årig
Kontakt:

Første måned

Indlæg af Jesper » ons feb 27, 2019 6:29 pm

Aspie-forum.dk har nu været åben i en mrd
Der har været en del besøgende, detsvære har de mange besøgende ikke meldt sig ind så medlemstallet er detsvære stadigt lavt.
Det skyldes nok bla. at der endnu ikke er skrevet så meget herinden, men det kræver jo også at folk melder sig ind og begynder at skrive, stille spørgsmål/svare på spørgsmål. Altså at være aktive herinden.
Selv har jeg nok heller ikke været aktiv nok i at skrive og at søge medlemmer / øge interessen for forummet da jeg hovedsageligt har koncentreret mig om opsætning af forummet.

Det er ikke Helt lige til at få et forum op og køre, der er mange små ting og tekniske detaljer man skal have styr på før det køre som man gerne vil have det. Der er stadigt ting som der skal arbejdes på, men alt i alt skulle forummet nu være fuldt funktionelt og de ting der mangler at komme helt styr på er mindre detaljer som ikke har stor betydning for at forummets funktion og som der vil komme styr på med tiden.

Jeg håber jeg den kommende tid kan være mere aktiv i at lokke medlemmer til og at jeg selv kan finde tid og ideer til at lave mere indhold til forumet.
Jesper
Grundlægger af Aspie-Forum.dk

Jeg er selv Aspie og har startet forummet af ren interesse :ugeek:

Besvar

Tilbage til "Velkommen"