MFR Vaccine frikendt

Her finder du forskellig viden og kan stille pørgsmål om /svare på ny og gammel viden og teorier. eller debatere viden mv.
Forumregler
Kun tilmeldte bruger kan skrive / besvar indlæg på Aspie-Forum.dk
læs de Generalle Forum regler her
Besvar
Brugeravatar
Jesper
Grundlægger/Ejer
Grundlægger/Ejer
Jeg er: Aspie
Navn: Jesper
Lokation: Kgs. Lygnby
Arbejde: Rengøring
Udannelse: Fotograf
Interesser: Fotografi og computer
Fri Tekst: Sen diagnosticeret som 47 årig
Kontakt:

MFR Vaccine frikendt

Indlæg af Jesper » tirs mar 05, 2019 2:31 pm

MFR Vaccinen er IGEN frikendt for at skulle kunne give eller øge risikoen for autisme.
Anders Hviid er seniorforsker ved Statens Serum Institut, SSI, og har lavet undersøgelsen med data fra 657.461 danske børn. Undersøgelsen viser, at autisme er lige så hyppigt blandt vaccinerede børn og børn, der ikke er vaccinerede.

Kilde
DR
Kan MFR-vaccination give autisme?
Nej, det er ikke tilfældet. Både kliniske og store epidemiologiske undersøgelser fra bl.a. England, Finland, USA og Danmark viser, at der ikke er en sammenhæng mellem MFR-vaccination og udvikling af autisme.

Verdenssundhedsorganisationen WHO har konkluderet, at der i eksisterende studier ikke er påvist sammenhæng mellem autisme og MFR-vaccination. Det har ydermere vist sig, at flere af de undersøgelser, som oprindeligt postulerede en sammenhæng, var baseret på falske resultater.

Kilde
Statens Serum Institut
Så kære forældre i kan roligt lade jeres børn vaccinere .. både for deres egen skyld og for andres skyld
Jesper
Grundlægger af Aspie-Forum.dk

Jeg er selv Aspie og har startet forummet af ren interesse :ugeek:

Brugeravatar
Jesper
Grundlægger/Ejer
Grundlægger/Ejer
Jeg er: Aspie
Navn: Jesper
Lokation: Kgs. Lygnby
Arbejde: Rengøring
Udannelse: Fotograf
Interesser: Fotografi og computer
Fri Tekst: Sen diagnosticeret som 47 årig
Kontakt:

Re: MFR Vaccine frikendt - Facebook tage ansvar

Indlæg af Jesper » fre mar 08, 2019 7:28 pm

Facebook har netop bekendt gjort at de vil forsøge at sætte en stopper for udbredelsen af misinformation vedr. bivirkninger ved MFR vaccinen
Berlingske tidende "Facebook slår bremsen i: Vil stoppe vaccineløgne"
Misinformation og løgne om vaccinationer får nyt liv på de sociale medier. Nu erkender Facebook, at de har et ansvar.
TV2 "Facebook vil udrydde løgne om vaccinationer"
Facebook vil forhindre udbredelsen af misinformation om vacciner. Det sociale medie vil ikke længere tillade annoncer, der beskriver usandheder om vaccinationer.
Jesper
Grundlægger af Aspie-Forum.dk

Jeg er selv Aspie og har startet forummet af ren interesse :ugeek:

Besvar

Tilbage til "Viden og Debat"